یاد داشت وارده به یزدفردا :(انتخابات مجلس هشتم 433)
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای حسینی عزیز
محمد ضیایی
قصد ندارم به جای مهندس اولیاء پاسخ دهم ولی از این که دیدم به ایشان اتهامات واهی وارد کرده اید، گفتم شاید کمی صحبت کنم تا شاید شما هم مانند برخی ها همراه ما شوید.
* فرمودید که ایشان چهره ای سرشناس و . . . نیستند . بسیار خوب ! شاید در این چند دهه از مسائل استان یزد دور بوده اید. مشکلی ندارد ولی مردم یادشان هست که روزهای دوشنبه می رفتند استانداری و با معاون عمرانی استانداران (در زمان مهندس بیطرف، مهندس حمیدیا و مهندس سفید) با مهندس اولیاء دیدار می کردند، سفره دل باز می کردند، درد دل می کردند و ایشان از روی ضابطه و قانون تا جایی که می توانست به مردم کمک می کرد. شاید شما در جریان مسائل استان نبوده اید و جای انتظاری هم نیست ولی مردم یادشان هست . . . .
* فرمودید صدها میلیون تومان خرج کردید، بسیار خوب ! باز هم می گویم بی خبرید ! من قصد افشای خیلی از موارد را در مورد برخی ها ندارم ولی می گفتم چه کسانی این صدها میلیون تومان را خرج کرده اند. اگر اولیاء می شناسید، اگر خانواده اولیاء را می شناسید، اگر می دانید که خانواده اولیاء از سرشناس ترین و محبوب ترین خانواده ها در یزد هستند، خواهید دانست که خانواده اولیاء اهل اسراف نیست ، خواهید دانست که خانواده اولیاء اهل باج دادن و . . . نبوده و نیست.
* در مورد سفر رئیس جمهور فرموده بودید، باز هم می گویم بی خبرید، ولی اینبار از اوضاع کشوری ! فرمودید در استان های دیگر تحول ایجاد شده !!! می شود بفرمایید کدام استان ؟!! به راستی شما اگر با عملکرد دولت فعلی موافق هستید، انصاف را در نظر بگیرید و بگویید در کدام استان تحول ایجاد شده ؟ ولی از جهت دیگر نیز این مطلب را بگویم که در سفر آقا به یزد همین موضوع مطرح شد و ایشا فرمودند چون سفر دولت در پیان سال 85 رخ داده، بنابراین بودجه درنظرگرفته شده در سال 87 لحاظ خواهد شد . متاسفانه از اوضاع استان هم بی خبرید.
* این موارد را فرمودید، ولی یک مطلب از آقای صدر در ذهن بنده باقی مانده ولی خیلی از انصاف ایشان خوشم آمد. ایشان در نشریه «جام» در پاسخ خبرنگار ستادشان فرمودند که اولیویت با کسی است که تجربه و سابقه بیشتری دارد. این در حالی بود که استاد (!!!) شایق عزیز فرمودند نمی توانیم بگوییم فرد کاندیدا حتما باید تجربه داشته باشد. خیلی برای من عجیب است و همه مردم حتی کارگران زحمت کش به صحت یا سقم این عبارت آگاه هستند .
حال که این مطالب را فرمودید، آقای صدر! چه تجربیاتی در بحث بودجه و برنامه ریزی دارید ؟ از کار اصلی مجلس هشتم که تدوین برنامه پنجم توسعه می باشد در چه حد آشنایی دارید ؟ آیا استان باید مجددا دوران مشابه آقای عاصی را تجربه کند ؟
خیلی علاقه مندم تا خود آقای صدر پاسخ فرمایند

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا